Fındık Tarım Satış Kooperatifleri Birliği (FİSKOBİRLİK) Yönetim Kurulu Başkanı Lütfi Bayraktar, 2025 ürünü fındık alımına 11 Ağustos itibarıyla başlayacaklarını açıkladı.
Yeni mahsul için hazırlıkların tamamlandığını belirten Bayraktar, önceki yıllarda olduğu gibi bu yıl da 50 kooperatifte alım ekiplerinin ve depoların sürece hazır hale getirildiğini söyledi.
Alımların hem peşin ödeme hem de emanet sistemi üzerinden yapılacağını vurgulayan Bayraktar, her yıl artan miktarda fındık alımı gerçekleştirdiklerini ifade etti. Bayraktar, çiftçilerin getireceği tüm fındıkların kabul edileceğini belirtti.

