Son Yazılar

MARMARABİRLİK’TEN 200 MİLYON LİRA ÖDEME

Tarımdan haber: Marmarabirlik, 2024-2025 iş yılı ürün alım kampanyası kapsamında ortaklarına 200 milyon lira ödeme yapacağını duyurdu. Ödemeler, kampanyanın beşinci dilimi olarak gerçekleştirilecek.

55 BİN TON ÜRÜN, 1,4 MİLYAR LİRALIK ÖDEME

Marmara Zeytin Tarım Satış Kooperatifleri Birliği’nden yapılan açıklamada, ortakların 14-27 Aralık tarihleri arasında teslim ettikleri ürün bedellerinin yarısına karşılık gelen miktarın, Ziraat Bankası ATM’lerinden çekilebileceği belirtildi.

Kampanyanın başladığı 21 Ekim’den bu yana Marmarabirlik, yaklaşık 55 bin ton ürün alarak üreticilere toplamda 1 milyar 441 milyon lira ödeme yaptı.

ZOR BİR YILDA ÜRETİCİNİN YANINDAYIZ

Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa, tüm kooperatif bölgelerinde alımların devam ettiğini ve bazı bölgelerde sona yaklaşıldığını belirtti. Asa, hasat sürecinin 15-20 Ocak tarihine kadar devam edeceğini ifade etti.

Başkan Asa, ürün alım miktarı ve üreticiye yapılan ödemelerin Marmarabirlik’in gücünü yansıttığını vurgulayarak şu değerlendirmelerde bulundu: “2024/2025 iş yılı hasat döneminin sonuna geldiğimiz şu günlerde, Marmarabirlik, Cumhuriyet tarihinin en yüksek rekoltesinin gerçekleştiği ve geçtiğimiz yılın üç katı rekoltenin olduğu bu zor yılda üreticinin yanında olmaya devam etmiştir.”

TARİHİ REKOLTE, ÜRETİCİ İÇİN DESTEK

Marmarabirlik’in yüksek rekolteye rağmen üreticiyi desteklemek için planlı bir şekilde hareket ettiği ve ödemelerin takvim doğrultusunda yapıldığı açıklandı. Ödemelerin bu ölçekte düzenli yapılması, üreticilerin hasat sürecinde ekonomik açıdan desteklenmesini sağladı.

Son Yazılar

Önerilen Yazılar