Son Yazılar

TMO, HUBUBAT ALIMLARINDA 1 MİLYON TONU AŞTI

Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO), 12 Mayıs’ta başlattığı 2025 dönemi hububat alım kampanyasında üreticilerden bugüne kadar 1 milyon tonun üzerinde ürün satın aldığını açıkladı. TMO’nun resmi sosyal medya hesabı üzerinden yapılan duyuruda, alımların ülke genelinde 600’ü aşkın noktada yoğun şekilde sürdüğü belirtildi.

TÜM KAYITLI ÜRÜNLER SATIN ALINACAK

TMO tarafından yapılan açıklamada, Çiftçi Kayıt Sistemi’ne (ÇKS) kayıtlı üreticilerin buğday ve arpa ürünlerinin tamamının satın alınacağı bir kez daha vurgulandı. Alım işlemlerinin yalnızca TMO iş yerleriyle sınırlı kalmadığı, aynı zamanda protokol imzalanan lisanslı depolar aracılığıyla da sürdürüldüğü ifade edildi.

ÖDEMELER PLANLI ŞEKİLDE DEVAM EDİYOR

Açıklamada, üreticilere yapılan ödemelerin planlanan takvim doğrultusunda periyodik şekilde devam ettiği belirtilerek, “Alım faaliyetlerimiz, önceki yıllarda olduğu gibi herhangi bir aksaklık yaşanmadan, planlı ve istikrarlı biçimde yürütülmektedir” denildi.

TMO, kampanya süresince çiftçilerin ürünlerini güvenle teslim edebileceği noktalarda çalışmalarını sürdürürken, üretici memnuniyetini esas alan bir alım politikası uyguladığını da vurguladı.

Son Yazılar

Önerilen Yazılar